فرمانده سپاه استان بوشهر:

سپاه با تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران با تدابیر مقام معظم رهبری، نقشه‌های دشمن را در تضعیف انقلاب اسلامی خنثی کرده و وحدت جامعه ایرانی را حفظ کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

سپاه با تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن را خنثی کرده کرده

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در نشست با کارکنان سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر ضمن تبریک دهه کرامت گفت: سپاه مولود انقلاب است و هم یکی از شاهکارهای حضرت امام راحل در انقلاب اسلامی است و تاکنون توانسته است در عرصه های گوناگون و مبتنی بر احادیث گوناگون احادیث ائمه در خاکریز های گوناگون و مختلف دفاع کند.

 

سردار رزمجو با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های صنعتی و دفاعی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر حفظ امنیت کشور و تداوم پیروزی‌های انقلاب اسلامی، همواره به تجهیز و آماده‌سازی نیروی انسانی خود با تأکید بر تربیت الهی و اعتقادات اسلامی، اهمیت می‌دهد. این تلاش‌ها، در کنار شجاعت و ولایت‌مداری، امکان پذیر شده و به دستاوردهای بزرگی منجر شده است.

 

فرمانده سپاه بوشهر افزود: سپاه پاسداران با تدابیر مقام معظم رهبری، موفق به خنثی کردن نقشه‌های دشمن در تضعیف انقلاب اسلامی و همچنین وحدت جامعه ایرانی را حفظ کرده است.

 

سردار رزمجو در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان، با اتکاء به وحدت و همت مردم ایران و همچنین با استناد به تجارب موفق در میدان نبرد و سیاست‌گذاری، از برخوردهای مؤثر با تهدیدات خارجی و داخلی امنیت و سربلندی کشور ایران را تضمین می‌کند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات