امام جمعه گناوه در آیین همایش دختران دانش آموز تاثیرگذار در گناوه گفت : امروزه برهم زدن کیان خانواده از اهداف اصلی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۸۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

امروزه برهم زدن کیان خانواده از اهداف اصلی دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه گناوه درآیین همایش دختران دانش آموز تاثیرگذار که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد گفت: جاهلیت مدرن و پیروان آن به دنبال حذف خدا از جامعه بشری و جایگزینی طاغوت و شیاطین به جای آن هستند.

وی با اشاره به جنگ تبلیغات دشمنان علیه آموزه‌های دینی گفت: امروز تمام هجمه‌ها و جنگ نرم دشمن وتیر تیزپیکان دشمن دختران، مادران و خانواده‌های مارا نشانه رفته است.

وی با اشاره به جاهلیت دوران قبل و زمان آغاز اسلام گفت: جاهلیت در آن دوران داشتن دختر در خانه را ننگ ومایه روسیاهی می‌دانست.

رکنی حسینی افزود: امروزه  امپراطور رسانه‌ای و تبلیغاتی صهیونیستی تلاش دارد تا در جاهلیت مدرن این جایگاه و این منزلت زنان را از بین ببرد.

 

وی افزود: اگر ما  در تقویم نظام اسلامی روز دختر و روز زن داریم به خاطر این است که این جایگاه رفیع زن و دختر را از دید گاه اسلام ترسیم نماییم.

امروزه برهم زدن کیان خانواده از اهداف اصلی دشمن است

در این آیین که به همت بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) گناوه و آموزش و پرورش برگزار شد از دختران بسیجی و تاثیر گذار در مدارس تقدیر شد و مداحی و مولودی خوانی نیز برخی دیگر از برنامه‌های این همایش بود.

ارسال نظرات