فاطمه زهرا شاهمرادی در زیباترین تفسیر، انقلاب را به قطاری تشبیه کرد که در سال ۵۷ حرکت کرده و به مسیر خود تا رسیدن به قله یعنی تحویل انقلاب به امام زمان(عج) ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۷۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به سراغ یک دختر نمونه و بسیجیِ اهل شهرستان سیرجان رفته ایم.

فاطمه زهرا شاهمرادی، ۱۴ ساله، متولد ۱۳۸۸ در سیرجان و اکنون در حال تحصیل پایه هشتم و همزمان دانشجوی ارشد علوم قرآن و حدیث است.

وی با اشاره به اینکه از بچگی در خانواده مذهبی و بسیجی بزرگ شده ام، گفت: با تشویق خانواده از پنج سالگی در کلاس های قرآنی شرکت کردم و در ده سالگی حافظ کل قرآن با معنی شدم.

شاهمرادی افزود: یازده سالگی در آزمون اعطای مدرک به حفاظ قبول شدم و مدرک معادل کارشناسی علوم قرآن و حدیث را اخذ و در دوازده سالگی کنکور ارشد علوم قرآن و حدیث شرکت کردم و اکنون دانشجوی ارشد علوم قرآن و حدیث دانشگاه شهید باهنر کرمان هستم.

این دختر نمونه بسیجی تصریح کرد: در کنار تحصیلم مربیگری گروه سرود بنات القدس را نیز برعهده دارم و عضو فعال فرهنگی پایگاه بسیج هم هستم.

وی خاطرنشان کرد: تلاشم بر این است که در آینده فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی باشم و مانند شهید طهرانی مقدم سرباز ولایت باقی بمانم.

این دختر نمونه و بسیجی گفت: رفت و آمد به دانشگاه کمی برایم سخت است ؛ چون به تنهایی به دانشگاه می روم و تنها دلخوشیم در کرمان این است، هروقت دلم می گیرد؛ به مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی سر می زنم و با او دردِ دل می کنم؛ چون می دانم که او مرا می بینید وصدایم را می شنود و اینگونه دلم آرام می گیرد.

شاهمرادی به بیان مهم ترین آرزوهایش پرداخت و بیان کرد: آرزو دارم، رهبرم را از نزدیک ملاقات کنم و همچنین زیارت دمشق نصیبم شود.

وی افزود: تنها سخنی که برای هم سن و سال های خود دارم، این است، هرگز از خودتان ناامید نشوید.

این دختر بسیجی انقلاب را به قطاری تشبیه کرد که در سال ۵۷ حرکت کرده و به مسیر خود تا رسیدن به قله یعنی تحویل انقلاب به امام زمان(عج) ادامه می دهد.

وی به قشر جوان و نوجوان تأکید کرد: هیچ وقت از قطار انقلاب پیاده نشوید؛ چرا که این قطار می رود و آن کسی که جا می ماند ما هستیم.

ارسال نظرات