سردار نظری با تقدیر از افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه های مختلف ورزشی، عنوان کرد: هر جا که شما ورزشکاران مقام بیاورید، به امنیت، پایداری و قدرت بازدارندگی کشور کمک کرده اید.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان که با حضور مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و سایر مسئولان استانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ؛گفت : چند سالی است که دشمن جنگ شناختی_رسانه ای علیه کشور ما با هدف  ناامید کردن مردم از آینده و از بین بردن نقاط قوت را آغاز کرده است.

وی افزود: غرب و دشمن سه نهاد مهم خانواده، مدرسه و مسجد را نشانه گرفته اند تا با تضعیف و تخریب این سه نهاد تاثیر گذار، کشور عزیزمان را از درون متزلزل کنند اما به حول و قوه ی الهی، با ایمان، اعتقاد و مجاهدت مسئولین، مردم و شما ورزشکاران، عملیات روانی دشمن در همه ی زمینه ها با شکست مواجه شده است.

سردار نظری با تقدیر از افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه های مختلف ورزشی، عنوان کرد : هر جا که شما ورزشکاران مقام بیاورید، به امنیت، پایداری و قدرت بازدارندگی کشور کمک کرده اید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که رسانه‌های کشور باید قوی تر عمل کنند، در ادامه با اشاره به هجمه‌های دشمنان اظهار کرد: تمام تکلیف خود را در برابر امنیت شما و مردم انجام می‌دهیم و هر چه رسانه‌های معاند می‌خواهند علیه سپاه کار کنند ما از مواضع خودمان عقب نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه پشتوانه همه اقدامات ما شما عزیزان هستید و هر چه داریم از مردم داریم، در ادامه خطاب به ورزشکارن تصریح کرد: بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی یک مجاهدت است و شما به اندازه یک نیروی نظامی کار انجام دادید و کار شما بسیار ارزشمند است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست گفت: پارسال توفیق پیدا کردیم به اتفاق قهرمانان و مدال آوران ورزش استان و کشور خدمت مقام معظم رهبری برسیم و در این دیدار، ایشان بیاناتی داشتند که برای خود من با حدود 20 سال سابقه کار و مدیریت ورزشی، این نگاه فرهنگی و تخصصی بسیار جالب بود.

پاریزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای فرمایشات خود اعلام کردند، ایران قوی، ورزش قوی می خواهد و برای داشتن ورزش قوی، تمام الگوها، مؤلفه ها و شاخص ها ورزش باید بتوانند رشد متوازن، مناسب و هماهنگی داشته باشند.

وی بیان داشت: حضرت آقا در این نشست از هم افزایی بین دستگاه ها و هم افزایی افرادی که با اعتقاد و نگاه ارزشی شان در میادین مختلف بین المللی صاحب سکو و مدال شده اند و بارها و بارها پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورده اند، تشکر کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همچنین مقام معظم رهبری از بانویی که با حجاب کامل اسلامی برای گرفتن مدال روی سکو حاضر شده بود و بانویی که با فرزندش در این رقابت ها حضور یافته بود و نشان داده بود، خانواده و فرزند هیچ گاه مانعی برای پیشرفت ورزش نیستند، تشکر و قدردانی کرد.

پاریزی افزود: حضرت آقا از ورزشکارانی که در آن میدان و کشوری که مقام کسب کرده بودند و مدال خود را به کودکان غزه اهدا کرده بودند، نیز تشکر کردند.

وی تصریح کرد: برای من و مدیران ورزش کشور خیلی تأثیرگذار و الگو بود که این ها از سوی مقام معظم رهبری دیده می شود و ما دیدیم که ایشان با چه دقت و ظرافتی رخدادهای ورزشی را رصد می کنند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تجربه، آمار، پژوهش ها و تحقیقات علمی صورت گرفته نشان داده، میزان تأثیرگذاری کار یک قهرمان و یک ورزشکار نسبت به سایر افراد جامعه که الگوی تربیتی نوجوانان هستند، بسیار بیشتر و اثرگذارتر است؛ پس نیاز هست در سطح مدیریت های کلان ورزش چه در سطح مدیران عامل باشگاه ها و اعضای هیئت مدیره باشگاه ها و هم هیئت های ورزشی افرادی را داشته باشیم که نگاه شان نگاه عمیقی هم به توسعه زیرساخت های ورزش و هم توسعه فرهنگی ورزش باشد.


پاریزی ورزشکاران و قهرمانان را سفیران فرهنگی ورزش استان در میادین ملی و بین المللی دانست و ابراز امیدواری کرد: شاهد نقش آفرینی و تأثیرگذاری مثبت ورزشکاران استان در میادین مختلف باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار