فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل: عملیات موفق وعده صادق مشت محکم و دندان شکن به استکبار جهانی، اسرائیل و صهیونیست بوده و هم اکنون وظیفه داریم تبیین لازم انجام دهیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۶۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عابدین داغمه چی در هشتمین سالگرد شهدای مازندرانی خان طومان با محوریت شهید رضا حاجی زاده با اشاره به رشادت و دلیرمردی شهدای خانطومان که مظلومانه در کشور سوریه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: رشادت ها و مجاهدت های شهدای خان طومان بر کسی پوشیده نیست و مدافعان حرم توانستند این منطقه از کشور سوریه را به درستی مدیریت و پاکسازی کنند.

وی با اشاره به پیشروی شدید نیروهای مدافع حرم در موقعیت خان طومان و دستور آمریکا به روسیه برای اعلام اتش بس دو روزه، افزود: مدافعان حرم از لشگر 25 کربلا در سال 1395 مظلومانه و غریبانه در خان طومان به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به مقاومت جانانه دلیرمردان مبارز ایرانی در این منطقه، تصریح کرد: امروزه رشادت رزمندگان مان در خان طومان با فنون و دروس نظامی مطرح است هرچند همه رشادت و دلیری ها به ایمان و خلوص نیست باز می گردد که در بدترین شرایط مسلح به سلاح ایران دفاع کردند و افتخار آفریدند.

داغمه چی با اعلام اینکه امروزه به شهدای خان طومان و مدافعان حرم افتخار می کنیم، بیان کرد: در مسیر حرم اهل بیت در سوریه شهدای زیادی تقدیم کردیم و شهدای بزرگ و توانمند همانند رضا حاجی زاده نابودی جبهه کفر را رقم زدند.

وی با اشاره به دو ویژگی بارز شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده که در اوج جوانی از شهرستان آمل راهی جبهه های مقاومت شد، گفت: این شهید بزرگوار خصوصیات و خصلت های خاص داشت و در دشمن ستیزی، ولایتمداری، مهربانی و صبوری زبانزد بود.

داغمه چی با اعلام اینکه باید در زندگی فردی و اجتماعی خود از شهدا درس بگیریم زیرا آنها الگوی ویژه ای هستند که باید سبک زندگی آنها در زندگی مان پیاده شود، گفت: باید در راه رضایت خداوند دقت کنیم که خدمت به مردم را فراموش نکنیم و مسرولان باید بدانند که در مسیر امنیت، اقتدار، آسایش و آرامش کشورمان در دفاع مقدس و بعد آن خون های پاک زیادی به زمین ریخته شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه باید مردم از ارائه خدمات و پاسخگویی مسؤولان و مدیران جامعه اسلامی رضایت داشته باشند و اگر نارضایتی باشد باید در عملکرد خودمان شک کنیم، یادآور شد: امروزه عملیات گسترده و موفق وعده صادق هم مشت محکم و دندان شکن به استکبار جهانی، اسرائیل و صهیونیست بوده و برای این حرکت وظیفه داریم تبیین لازم داشته باشیم.
 
وی با اعلام اقدام بزدلانه رژیم غاصب صهیونیست در حمله به سرکنسولگری کشورمان در سوریه، بیان کرد: در عملیات وعده صادق نکات بسیار زیادی نهفته است و ترس آمریکا و اسرائیل از ایران اسلامی در وعده صادق نمایان شد.
 
داغمه چی با اشاره به اینکه اقامه نماز دانشجویان آمریکایی در این کشور که فقط با نگاه مأموران این کشور همراه بوده نشان از عزت و عظمت اسلام دارد، گفت: وعده صادق باعث حمایت افکار عمومی در دنیا شد زیرا ایران از چهار نقطه پهپادها، موشک ها و بالستیک خود را روانه گنبد آهنین و مناطق نظامی اسرائیل کرد و در این عملیات به هیچ محله مسکونی و بیمارستان آسیب وارد نشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار