بسیجی جهادگر نمونه استانی گفت: بسیجیان جهادگر بدون هیاهو در صحنه‌ها و میادین سخت که نیاز به حضور آن‌ها احساس شود حضور خالصانه و بدون چشم داشت دارند.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۱۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

آمنه نورایی سرجو، جهادگر بسیجی سراوانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان بیان کرد: به‌عنوان یکی از جهادگران بسیجی در سراوان مشغول به خدمت به افراد نیازمند در نقاط روستایی و حاشیه شهر سراوان هستم.
 
 وی افزود: یکی از رسالت‌های بسیج محرومیت‌زدایی و کمک به افراد نیازمند و محرومین است که سپاه و بسیج در این زمینه کارنامه درخشان دارد.
 
 این جهادگر بسیجی ادامه داد: در اقدامات جهادی از همه نوع قشر و سن از پیر و جوان گرفته تا پزشک، مهندس، ورزشکار، هنرمند، بازاریان و افراد عادی حضور دارند، برخی از جهادگران اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس، آموزش بهداشت و درمان و برخی دیگر نیز اقدام به ویزیت رایگان روستاییان و نیازمندان و ساخت‌وساز مدارس، مساجد، جاده می‌کنند.
 
 نورایی سرجو اضافه کرد: بنده نیز به‌عنوان یک بسیجی جهادگر در عرصه سلامت در زمان همه‌گیری ویروس کرونا حضور داشته‌ام و با کادر درمان همراه شده و خانه‌به‌خانه مردم را برای تزریق واکنش کرونا تشویق و روشنگری انجام داده‌ام.
 
 وی تصریح کرد: همچنین در طرح واکسیناسیون قطره فلج اطفال با مراکز جامعه سلامت و خانه بهداشت نیز همکاری داشته‌ام.
 
 این جهادگر سراوانی گفت: باتوجه‌به اینکه عمده محصول کشاورزی در این شهرستان خرما به شمار می‌رود در زمینه برداشت محصول خرما به کشاورزان و باغداران این منطقه کمک کرده‌ام.
 
 نورایی سرجو اذعان کرد: بسته‌بندی مواد غذایی، عیادت از بیماران، نظافت مساجد، طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، توزیع بسته معیشتی در حاشیه شهر و روستا از دیگر فعالیت‌هایی بوده که در قالب گروه‌های جهادی بسیج به مردم این منطقه انجام داده‌ام.
 
 وی بیان کرد: شناسایی افراد نیازمند به بسیج سازندگی سپاه که سقف منازل آن‌ها نیاز به تعمیر داشته انجام شده و این مهم توسط بسیج سازندگی شهرستان صورت گرفت.
 
 بسیجی جهادگر نمونه استانی ادامه داد: همچنین به نوعروسان نیازمند در راستای جوانی جمعیت پیرو منویات مقام معظم رهبری در اهدای جهیزیه در قالب لحاف‌دوزی، سوزن دوری البسه بلوچی، دوخت لباس و یا معرفی افراد جهت اهدای جهیزیه کمک کرده‌ام.
 
 نورایی سرجو گفت: بسیجیان بدون خودنمایی و بدون هیاهو در تمامی صحنه‌ها و بزنگاه‌ها که نیاز به حضور فعال آن‌ها در میدان احساس می‌شد مخلصانه و بدون چشم داشت حتی در دورترین نقاط و دورافتاده‌ترین روستاها نیز حضور داشته و با حضور خود روزنه امید را در دل نیازمندان روشن ساختند.
 
 وی تصریح کرد: برپایی بیمارستان‌های صحرایی در گلشن، گشت و درمانگاه بینایی در سراوان از اقدامات ارزشمند و ماندگان بسیجیان جهادگر بوده که مردمان دیار نخل و نگاه قدردان زحمات این عزیزان هستند.
 
 
 بسیجی جهادگر نمونه استانی با بیان اینکه بسیجیان جهادی در صحنه‌ها و میادین سخت حماسه‌ها آفریدند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است، اذعان کرد: کمک به هم‌نوع در هر زمان و مکان اجر معنوی و اخروی به همراه دارد امید است که خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه بیشتر را به همه عنایت فرماید.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار