مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد

تبیین عملیات بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان

تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: باید عملیات غرور آفرین بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۶۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در جلسه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اهمیت تبیین عملیات غرور آفرین بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان اظهار داشت: به فرمان فرماندهی معظم کل قوا لازم است در خصوص دفاع مقدس و اتفاقات آن دوران کاری صد برابری و البته بالحاظ کیفیت و نوآوری انجام شود.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی که هر یک از نهاد‌ها و سازمان‌ها در خصوص بزرگداشت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس انجام خواهند داد باید با در نظرگرفتن تاثیرات مثبت آن و اثربخشی بر روی افکار جامعه صورت گرفته شود. در همین راستا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با برنامه ریزی ۲۵ ویژه برنامه از دوم تا ششم خرداد جهت بزرگداشت این روز حماسی اقدام خواهد نمود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اهمیت گرامیداشت سوم خرداد گفت: تمام روز‌ها و حوادث دفاع مقدس درس آموز است و آن ایثارگری‌ها امروز کشور را در برابر حوادث بیمه کرده است.

تراب محمدی متذکر شد: خرمشهر با جهادآگاهانه و شجاعت مردم قهرمان ایران آزاد شد و ما امروز مکلف هستیم برای جاری کردن آن روحیه و فرهنگ ازخودگذشتگی‌ها یاد و خاطره آن ایام را بزرگ شماریم و با برنامه‌های مبتنی بر ذائقه جوانان و کار بیشتر در راستای تبیین خاطرات و دستاورد‌های فراموش ناشدنی آن دوران گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار