با حضور کشاورزان روستای بیشه بنه کلاس آموزشی آشنایی با انواع سموم کشاورزی، دوره کارنس و ماندگاری سموم و ملاحظات استفاده از سموم در بخش زراعت و باغات برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۲۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه های بهداشت شهرستان ها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برای مناطق محروم استان در راستای اجرای برنامه‌های حوزه‌ی بهداشت محیط، برگزاری سلسله کلاس های آموزشی سم‌شناسی، دوره‌ی کارنس و ماندگاری سموم و همچنین ملاحظات استفاده از سموم برای کشاورزان‌مناطق محروم آغاز شد.

در این مرحله که با حضور کشاورزان روستای بیشه‌بنه منطقه هزارجریب بهشهر در حسینیه این روستا برگزار شد مهندس رجبی از دانشگاه علوم‌پزشکی استان با همکاری کارگروه پیشگیری و سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اقدام به برگزاری کلاس آموزشی برای آشنایی کشاورزان با انواع سموم کشاورزی، دوره کارنس و ماندگاری سموم و ملاحظات استفاده از سموم در بخش زراعت و باغات پرداخت.

این جلسه که‌ با پرسش و پاسخ کشاورزان همراه بود انشالله طی مراحل بعدی هم به صورت جمعی هم فردی و میدانی در مزارع و باغات برگزار خواهد شد.

دکتر صادقی مسئول کارگروه پیشگیری و سلامت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی ضمن قدردانی از معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای ارائه خدمات متنوع با رویکرد عدالت اجتماعی در مناطق محروم و کمتربرخوردار استان را در سال جاری از برنامه‌های این کارگروه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار