خبرهای داغ:

برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در نجف آباد

به همت حوزه های مقاومت بسیج شهر امیرآباد، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور اقشار مختلف، در امیرآباد نجف آباد برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۹۷۱۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، به همت حوزه های امام جعفرصادق(علیه السلام) وحضرت معصومه(سلام الله علیها) همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و شهادت استاد مرتضی مطهری در کتابخانه شهید محمد منتظری امیرآباد برگزار گردید.

حجت الاسلام احمدی، مسئول نمایندگی هواوفضا مرکز شهید یزدانی، سخنران همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه استاد شهید مطهری گفت: شهید مرتضی مطهری به دلیل آگاهی بر مسائل زمانه از شخصیت های کم نظیر دوران خود بودند و انقلاب اسلامی هنوز هم مدیون اندیشه‌های این شخصیت است.

وی در ادامه افزود: شهید مطهری الگوئیست برای معلمی، زمانه شناسی، تربیت یک نسل آگاه و متعهد که یاد کردن از این شخصیت در عین زنده نگه داشتن افکار ایشان، ارائه الگوی عملی برای افرادی که می خواهند با اقتدار و ثبات قدم حرکت کنند.

ایشان در پایان به عملیات وعده صادق پرداخت وگفت : در عملیات وعده صادق علاوه بر نشان دادن اقتدار نظامی ایران به جهانیان، پادگانی که غرب به نام اسرائیل برای مقابله با اسلام بنا کرد، شکست سنگینی را متحمل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار