خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه موقت کاشان با اشاره به خروش دانشگاهیان آمریکا در حمایت از غزه، گفت: آن‌ها شعار «از بحر تا نهر» سر می‌دهند که رهبر انقلاب بر آن تأکید کردند و دشمنان از این شعار ترس دارند.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۹۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

دشمنان از شعار «از بحر تا نهر» دانشجویان آمریکایی می‌ترسندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام علی احتشام کاشانی، امام جمعه موقت کاشان شنبه‌شب در یادواره ۵۵ شهید محله شهید مدنی شاهرود در مسجد امام جعفرصادق (ع) این شهر با اشاره به جنگ غزه و فلسطین و ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم این کشور، اظهار کرد: ایستادگی مردم غزه سبب بیداری مردم جهان شده است.
وی با تأکید بر جهاد تبیین و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی، افزود: نسل جوان ما باید آگاه شوند و انقلاب اسلامی بازخوانی و بازگو شود تا جای جلاد و شهید عوض نشود.
امام جمعه موقت کاشان به سالگرد شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: امام صادق (ع) بیشترین عمر را بین ائمه اطهار (ع) داشتند و دوران ایشان سخت‌ترین دوره در امامت امامان بوده است که این امام با منافقان و افراد بی‌دین مقابله می‌کردند و دعای ایشان شهادت در راه خدا بود.
احتشام کاشانی گفت: در زمان امام صادق (ع) اهل بصیرت کم بود؛ در حالی که نمازخوان و قرآن‌خوان بسیار بودند.
وی خاطرنشان کرد: مغز دین را باید مورد توجه قرار داد که عبودیت و بندگی خداوند و مبارزه با طاغوت است و باید مانند شهدا کار ما پیوسته مبارزه با طاغوت داشته باشد.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: حفظ دین خدا استقامت می‌خواهد و ائمه اطهار (ع) ایستادند تا اسلام ناب باقی بماند و امروز هم شهدا استقامت کردند تا حکومت اسلامی تداوم پیدا کند.
احتشام کاشانی تصریح کرد: امام راحل راه عزت، اقتدار و ایستادگی را به ما یاد دادند و امروز عملیات «وعده صادق» علیه رژیم غاصب اسرائیل با اقتدار انجام شد و جرأت نکردند، عکس‌العملی انجام دهند؛ چون اقتدار و عزت اسلام ناب با هدایت رهبری مقتدر انقلاب به رخ قدرت‌های اتمی دنیا کشیده شد و گفته امام راحل بار دیگر ثابت شد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمن هم غافل نیست و به اقتصاد ما فشار وارد می‌کند، افزود: با وحدت، انسجام، یکپارچگی و ایستادگی در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.
احتشام کاشانی با اشاره به خروش دانشگاهیان آمریکا در حمایت از غزه، گفت: آن‌ها شعار «از بحر تا نهر» را سر می‌دهند که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تأکید کردند و دشمنان از این شعار ترس دارند که از زبان دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا بیرون آمده است.
مرثیه‌سرایی و اجرای سرود دختران سادات و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
این مراسم به همت پایگاه بسیج امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص)، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، کانون فرهنگی قرآنی مسجد و امام جماعت و هیأت امنای مسجد امام جعفرصادق (ع) به یاد ۵۵ شهید محله شهید مدنی از جمله شهیدان مجید و علی‌اکبر اسد، محمدرضا صمدی، علیرضا حلوانی، عبدالهادی قرغی و جعفر فنایی شاهرودی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها