خبرهای داغ:

افزایش سطح آب رودخانه دز و تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول

فرماندار ویژه دزفول گفت: باتوجه به افزایش سطح آب رودخانه دز، بوستان‌های ساحلی این شهرستان تخلیه شدند.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۶۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علیرضا خردمند درخصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر دزفول، گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح این شهرستان ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

خردمند ادامه داد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیر‌ها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستا‌ها ادامه دارد.

فرماندار ویژه دزفول می‌گوید: با توجه به هشدار‌های صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدار‌ها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، اضافه کرد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

خردمند ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان، گفت با حضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار