خبرهای داغ:

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول

در شب شهادت حضرت امام صادق (ع)، مراسم وداع با شهید غلامعلی عشیری لیوسی با حضور قشر‌های مختلف مردم در شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی که پس از ۴۰ سال شناسایی شده بود، برگزار شد.

در این مراسم که در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان در رثای این امام همام و اهل بیت (ع) به عزاداری پرداختند و با شهید گرانقدر عشیری لیوسی وداع کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی در دزفول و اهواز تشییع می‌شود.

حسن نورانی افزود: پیکر مطهر شهید عشیری ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از حسینیه عاشقان ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدا و پیکر مطهر شهید پورعزیزپور محمدی ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

وی ادامه داد: شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار