نشست بصیرتی وجهادتبیین ویژه خواهران بسیجی مداح ،با حضور مسئول سازمان بسيج مداحان وهیآت مذهبی استان،هم زمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج وهفته گرامیداشت مقام والای معلم در محل جلسات آموزشی حلقه های ذاکرین خواهر بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۳۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان ،ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج و نیز هفته گرامیداشت مقام معلم گفت :شهید مرتضی مطهری(ره )،جزء افرادی بود که در مسیر تعلیم و تربیت و در نیل به اهداف مقدس نظام وانقلاب فعالیت کرد ودر این مسیر به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به شخصیت و مکتب شهید مطهری(ره)اذعان داشت:۱۲ اردیبهشت ماه بواسطه روز معلم روز تعلیم و تربیت ونیز سالروز شهادت استاد مطهری فیلسوف و دانشمند عصر حاضر که با تمام وجود برای ملت ایران و برای اسلام دغدغه داشت و دراین عرصه با تفکر انقلابی و اسلامی و دینی به شهادت رسید ،حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان با بیان اینکه ،تاریخ اسلام در انقلاب اسلامی ما در حال تکرار است ،تصریح کرد :از بدو انقلاب تا کنون بزرگ مردان و زنانی بودند که برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب از با ارزش ترین داشته ها از جمله جان خود مایه گذاشتند و در پاسداشت این ارزش‌ها با شهادت عاقبت بخیر شدند.

وی تصریح کرد : دشمنان برای نابودی این نظام وانقلاب ومردم ایران اسلامی همواره در حال تلاش هستند .

صالحی با اشاره به سند ۲۰۳۰،یاد آور شد: دشمن همواره در پی کم رنگ کردن ارزش های دینی انقلاب است .

وی ادامه داد : دشمن در سالهای گذشته به دنبال اجرایی کردن فرهنگ و قانون سند ۲۰۳۰ در کشور بود،که بواسطه آن معلمین ،متربیان و مربیان در این مسیر قرار بگیرند و فرهنگ غرب را در داخل مراکز آموزشی ایجاد کند .

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان،با اشاره به دیدار اخیر معلمان وفرهنگیان با مقام معظم رهبری (حفظه الله )اظهار داشت:مهمترین موضوع تمدنی ؛ تعلیم و تربیت و روز معلم با نام معلم شهید مرتضی مطهری(ره) عجین شده است.

وی شهید مطهری (ره)را یک معلم واقعی که ؛در مسیر تحقق اهداف نظام وانقلاب به شهادت رسید دانست و افزود : امیدواریم ما نیز بتوانیم در این مسیر گام برداریم و آن دغدغه ای که امروز مقام معظم رهبری(ره) وخیلی از کسانی که نگاه ویژه به تعلیم و تربیت و فرهنگ دارند ان شاءالله ،دغدغه همه معلمان و شما مربیان باشد.

صالحی با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام،تصریح کرد : نوکری و خادمی اهل بیت علیهم السلام بالاترین ارزشهاست .بیرق وعلم اهل بیت علیهم السلام توسط شما مداحان بلند شده است و به لطف خداوند و عنایات حضرات معصومین علیهم السلام پای این عَلَم ثابت ایستادید،تا آن را به زودی ان شاءالله به صاحب واقعی آن حضرت حجت بن الحسن (ارواحنافداه )
تحویل دهید.

وی اذعان داشت :اگر چه ممکن است از در این مسیر با کمبودها و مشکلات برخورد کنیم ولی قدم گذاشتن در مسیر اهل بیت علیهم السلام ،باقیات و صالحات دنیوی واخروی است؛ که بایدقدر دان ،این نعمت باشیم .

گفتنی است ؛در پایان این نشست بصیرتی و جهاد تبیین از تعدادی از مربیان بسیجی مداح، توسط مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار