آیین غبارروبی و دیدار با خانواده شهید یارمحمد درزاده در روستای سوخته مک بخش بم پشت سراوان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۵۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور سرهنگ ثمره فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، میرکزهی بخشدار بم پشت، زومکزهی رییس آموزش و پرورش بم پشت، سیدزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سجاد بم پشت و دانش آموزان روستا مزار «شهید یارمحمد درزاده» غبارروبی و عطر افشانی و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در دیدار با خانواده این شهید والامقام با گرامیداشت یاد شهید علامه مطهری، روز معلم و تقارن آن با هفته عقیدتی سیاسی گفت: اگر مسأله معلمی، استاد بودن و توجه به علم را جدی نگیریم و مجرا و مسیر علم را از مسیر اصلی آن پیگیری نكنیم، افكار، عقیده و بصیرت لازم را بدست نخواهیم آورد.

وی در ادامه افزود: شهدا حق عظیمی بر گردن ما دارند چرا که امنیت امروز ملت را مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدوارم در زندگی خودمان هم از شهدا الگوبرداری کنیم و راه این عزیزان را ادامه دهیم.

در پایان حاضرین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری» با قرائت فاتحه و اهدای لوح تقدیر با آرمان های والای شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار