فرمانده سپاه قائم شهر در پیامی روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سپاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۲۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد باقر قزلباش "فرمانده سپاه قائم شهر" در پیامی هفته معلم و عقیدتی سپاه را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:


اگر همه آفرینش به معلّم درود میفرستند، برای این است که معلّم، علم را در اختیار متعلّم میگذارد. رهبر انقلاب

تعلیم و تربیت یکی از شئون الهی است که خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیا عطا نموده تا مسیر هدایت را به بشریت بیاموزند و امروز معلمان و مومن ما عهده‌دار این رسالت هستند تا ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک نماید وسیاهی جهل را از دل‌ها زدوده و دانایی را در انسان جاری سازند.

دغدغه معلمین و ارکان تربیتی همواره این است که حیات بشر بر مدار ارزش و کرامت انسانی و شناخت خدا، دین و مکتب همواره ،همت اساسی آدمی باشد و در این مسیر از ابتدای پیروزی انقلاب هوشمند اسلامی ایران تاکنون بزرگانی ،همچون علامه شهید استاد مرتضی مطهری گام نهاده‌اند که نامشان، همواره در تاریخ میدرخشد .

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند حضرت آیت الله مرتضی مطهری، هفته تجلیل از مقام شامخ معلم را به خانواده بزرگ و نجیب معلمان عزیز و عرصه تربیتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)مسئلت می‌نمایم.
سرهنگ پاسدار محمدباقر قزلباش
فرمانده سپاه قائم شهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار