دکتر ابراهیمیان: شناخت ابعاد شخصیت شهید مطهری آگاه و مرد اندیشه و عمل برای تمام دین داران، آزاد مردان و به ویژه نسل جوان سازنده و حرکت آفرین است.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده ،مراسم تجلیل از فعالین این عرصه و مربیان عقیدتی سیاسی در حسینیه سپاه شهرستان سوادکوه برگزار گردید.

این همایش که به نام همایش یاد مطهر نامگذاری شده و با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، مربیان عقیدتی سیاسی و معلمین و مربیان پرورشی برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمیان سخنران این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری وی را از ماندگارترین شخصیت های علمی دانست و گفت: استاد مطهری از معدود عالمانی است که علم و حکمت و عرفان را به هم آمیخته و از وجود خود چهره ای نورانی و تابناک برای جامعه ظلمت زده زمان خود ساخت.

دکتر ابراهیمیان در ادامه افزود: شناخت ابعاد شخصیت این شهید آگاه و مرد اندیشه و عمل برای تمام دین داران، آزاد مردان و به ویژه نسل جوان سازنده و حرکت آفرین است.

در ادامه نیز اشعار آیینی احمد ایرانی نسب آذین بخش این مراسم بود.

در پایان از مربیان برتر عقیدتی سیاسی و از فعالان این عرصه و همچنین با حضور رئیس آموزش و پرورش از معلمان و مربیان پرورشی طرح های بهنام محمدی و شهید فهمیده و خمچنین از مربیان آمادگی دفاعی با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار