مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زهک گفت: جمعی از بسیجیان طلاب و هادیان سیاسی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، خون اهداء کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان زهک حجت الاسلام‌والمسلمین امید نغزعلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زهک بیان کرد: ظهر امروز جمعی از بسیجیان طلاب ناحیه زهک به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، در محل مرکز بهداشت این شهرستان خون اهداء کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نغزعلی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، از مشارکت فعالانه بسیجیان طلاب و هادیان سیاسی ناحیه و حوزه های مقاومت در اهدای خون ابراز خرسندی کرد و افزود: اهداء خون یعنی اهداء زندگی به همنوع و شکرانه به جای آوردن نعمت سلامتی است و ما قدردان این روحیه ای انسان دوستانه بسیجیان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سطح مشارکت در امر خداپسندانه اهدای خون قابل تقدیر است، زیرا اهدای خون امری مهم در نجات جان بیماران نیازمند بویژه بیماران سرطانی و تالاسمی، می‌باشد و این امر علاوه بر اجر اخروی، باعث افزایش روحیه مردم دوستی نیز خواهد بود و ان شاءالله این حس انسان دوستانه با توجه به اینکه استان ما به شدت نیازمند اهدای خون است، ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات