مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان به همراه جانشین سپاه به مناسبت روز شورا با شوراهای شهر مهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۵۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان به همراه رضا سنچولی جانشین سپاه مهرستان به مناسبت روز شورا با حمیدالله سپاهی، فرهاد و میثم کرد زابلی شوراهای شهر مهرستان در دفتر شورا که در شهرداری مستقر می باشد، دیدار و گفت‌وگو داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو، ، ضمن تبریک روز شورا اظهار کرد: شوراها نقش اساسی در پیشرفت شهر و روستاها دارند، که مهمترین آن انتخاب شهرداران و دهیاران توانمند برای پیش‌برد اهداف چهار ساله آنها در جهت عمران و آبادانی شهر و روستاها می باشد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود: متعهد بودن به رای اعتماد مردم مهمترین وظیفه و رسالت شوراها است، شوراهای ششمین دوره شهر مهرستان از قشر جوان و توانمندی هستند که مردم انتخاب کردند و اميدواريم که توانسته باشند به وظیفه خود عمل کرده باشند.

حجت الاسلام خوش رو ادامه داد: در این عصر فضای مجازی هیچ خدمت و یا کم کاری از چشم مردم و دنیا پوشیده نیست؛ این فضا فرصت و تلنگر خوبی برای مسولین در انتشار عملکرد و مردم برای مطالبات است. پس به خوبی از آن استفاده کنیم همان‌طور که دشمن حداکثر استفاده را برای نامیدی مردم و علیه انقلاب استفاده می کند.

شوراها ضمن تشکر، به تشریح عملکرد خود پرداخته و اظهار داشتند: خدا را شاکریم و از مردمان شریف مهرستان سپاسگزاریم که در این دوره به فرزندان قشر جوان خود این فرصت چهار ساله را برای آبادانی شهر دادند و امیدواریم که از این آزمون آنها سربلند بیرون بیاییم.

گفتنی است در پایان لوح سپاسی به مناسبت گرامیداشت روز شورا به آنها اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار