سردار سنایی راد مسول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امروز به ویژگیهای شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت نیاز داریم. 
کد خبر: ۹۵۹۵۸۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

 

به گزارش  خبرگزاری  بسیج، سردار سنایی راد مسول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید مطهری در خودسازی و کسب علم بسیار تلاش کرد و در خفقان و دین ستیزی دوران طاغوت، تصمیم گرفت که برای دفاع از دین عمر خود را صرف کند.

 

سردار سنایی راد مسول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام برگزار شد گفت: شهید مطهری در خودسازی و کسب علم بسیار تلاش کرد و در خفقان و دین ستیزی دوران طاغوت، تصمیم گرفت که برای دفاع از دین عمر خود را صرف کند.

 

شهید مطهری در فهم و بیان مسایل فردی شجاع بود و به صراحت نظرات خود را بیان می کرد و قبل از همه گروه‌های التقاطی را شناسایی کرد و نسبت به خطرات آنها هشدار داد. ما امروز به ویژگیهای دلسوزی و تلاش شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت نیاز داریم.

 

ما امروز در اوج اقتدار هستیم و مسأله اصلی استکبار جهانی با کشور ما مهار قدرت ایران هست و تبلیغ برای بی حجابی و سایر مسایل دیگر در این راستا صورت می گیرد. راهکار مقابله با بی حجابی، کار فرهنگی است و همه دستگاه ها بایستی در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.

 

در پایان این برنامه از ۲۲ نفر از اساتید، مربیان و هادیان نمونه عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار