همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده معلم شهید صادق طهماسبی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۵۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین سپاه ناحیه لردگان و اداره آموزش و پرورش انجام شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) ضمن تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی گفت: شهدای معلم در طول دفاع مقدس هم به عنوان رزمنده و هم به عنوان معلم نقش ایفا می کردند و کار آنها دارای دو ارزش بود.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ضمن قدردانی از خانواده شهید معلم صادق طهماسبی گفت: نقش خانواده شهدا در ادامه دادن راه شهدا بسیار مهم و تاثیر گذار است و به عنوان الگوی مناسبی برای سایر خانواده های است.

معلم شهید صادق طهماسبی  خرداد 1350 در روستای کهیان از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمد ، پدرش عبدالشاه ، کشاورزی می کرد و مادرش شمسی خانم نام داشت.

وی در دانشسرای مقدماتی مشغول تدریس بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در هشتم خرداد 1365 با سمت تیربارچی در فاو عراق بر اثر بمباران هوایی و اثابت ترکش به سر ، شهید شد.

قبر مطهر این شهید معلم در گلستان شهدای زادگاهش می باشد.

در پایان این دیدار از خانواده شهید تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار