مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا: نقش کارگران در چرخه اقتصاد پررنگ است، لذا ان شاءالله بتوانیم با برگزاری میزهای خدمت، برای این قشر زحمت کش، گره ها و مشکلات را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج کارگری و هفته کار و کارگر، میز خدمت جهادی همراه با دیدار چهره به چهره و تجلیل از کارگران شهرک صنعتی شهید مصطفي خمینی شهرستان ساری به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا برگزار شد.

گفتنی است که این ویژه برنامه جهادی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی از جمله مدیر کل رفاه، کار و تعاون اجتماعي مازندران، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همراه بوده است.

در حاشیه این مراسم حسینیان "مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا"  گفت: امروز به همراه برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت کار و تولید استان در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی شهرستان ساری حضور پیدا کردیم تا محضر کارگران عزیز عرض خدا قوت و همچنین پیگیری و رسیدگی به گره ها و مشکلات آنان در واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی را داشته باشیم.

حسینیان با بیان اینکه در حد توان و بضاعت در جهت رفع مشکلات تلاش خواهند کرد، افزود: یکی از اولویت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا پیگیری جدی مطالبات کارگری است و مجموعه ی سپاه کربلا خودش را در کنار کارگران میبیند لذا تفاوتی که بین کارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورهای اروپایی و امریکایی  وجود دارد همین نکته می باشد که کشورهای غربی کارگران را به عنوان یک وسیله و ابزار میبینند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارگران در راس هستند و نمونه بارز آن رفتار نبی مکرم اسلام است که بر دستان پینه بسته کارگر زحمتکش بوس زد و مقام معظم رهبری فرمودند "من به تبعیت و تاسی از نبی مکرم اسلام بر دستان کارگر بوسه خواهم زد" و ایشان هرسال نشست های تخصصی با کارگران برگزار میکنند.

وی افزود: نقش کارگران در چرخه اقتصاد پررنگ است چرا که آنان چرخه تولید را به گردش در می آورند، لذا ان شاءالله بتوانیم با برگزاری میزهای خدمت، برای این قشر زحمت کش، گره ها و مشکلات را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها