گردهمایی گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج درشهرستان نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۴۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گردهمایی گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان نوشهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره) به شرح برخی از فرازهای این اثر ارزشمند پرداخت که در آن ، راه های رسیدن انسان به معنویت بیان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در اولین گام ، عزم و اراده ی قوی و در گامهای بعدی تفکر ، خلوص نیت و لقمه حلال را از مراحل معنوی شدن انسان و پیروزی لشکر عقل بر لشکر جهل او ، با بهره گیری از کتاب های «چهل حدیث» و «جنود عقل و جهل» امام (ره) عنوان کرد و افزود : اندیشه ی مطهر استاد شهید مرتضی مطهری چیزی جز این مسیر نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هرچه از عمر این انقلاب میگذرد ، خلأ وجودی علامه شهید مرتضی مطهری بیش از پیش احساس می شود و ایشان انسانی اندیشمند ، محقق ، مفسر و صاحب آثاری بود که برای همه اقشار و طبقات قابل استفاده است.

این مسئول سپاه کربلا در پایان با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از تلاش و مجاهدت همه ی اساتید، مربیان و متربیان اعم از پاسدار و بسیجی در جهت اجرای آموزش های عقیدتی سیاسی تقدیر نمود.

در آخرین بخش از این گردهمایی ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از پاسداران و بسیجیان نمونه برنامه های عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج نوشهر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار