دربیش از ۲۰۰دانشگاه لاکچری،بابرند وبرچسپ،واستانداردجهانی که هزاران نفر آرزوی تحصیل کردن از سراسر جهان دراین دانشگاهها را داشتند تبدیل به کانون حمایت از غزه شده اما این دانشگاها چهره منفور غرب مخصوصاً آمریکا را بدون روتوش به نمایش گذاشته.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۳۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،این روزها حمایت از غزه شکل تازه ای به خود گرفته از راهپیمایی مردم ایران بعد از نماز جمعه ها،گستره آن به بسیاری از کشورهای اسلامی سپس در میادین کشورهای اروپایی اکنون دانشگاها وکالج های بین المللی در آمریکا واروپا بااعتراضات گسترده دانشجویان در نسل کشی ومحاصره غزه شکل عجیبی به خود گرفته دربیش از ۲۰۰دانشگاه لاکچری،بابرند وبرچسپ،واستانداردجهانی که هزاران نفر آرزوی تحصیل کردن از سراسر جهان دراین دانشگاهها را داشتند تبدیل به کانون حمایت از غزه شده اما این دانشگاها چهره منفور غرب مخصوصاً آمریکا را بدون روتوش به نمایش گذاشته.

_بازداشت صدها دانشجوی معترض مسلمان وغیر مسلمان

_بازداشت اساتید بزرگ فول پرفسور دانشگاه کلمبیا

_بازداشت دانشجویان یهودی،وکانونهای دانشجویی این دانشگاها

_استفاده از شوکر ودستبندهای که مخصوص جانیان،وقاتلین خطرناک است رابرای بستن دست وپای دانشجویان.

_گذاشتن زانو برگردن دانشجویان واساتید واقدام تاسرحد مرگ وسپس انتقال آنان به بازداشگاها.

_استقرار تک تیرانداز درپشت بام دانشگاها،ونیروهای گارد ویژه در سطح دانشگاهها.

_ورود خودروهای زرهی ضد شورش به محوطه دانشگاها،وایجاد رعب ووحشت وتبدیل محیط دانشگاه به منطقه جنگی.

ورود به سیستم آموزشی وجمع آوری اطلاعات دانشجویان واساتید معترض.

حالاکافی بود در یک دانشکده کوچک در یک نقطه ای از کشور پلیس اقدام برای دستگیری دزدی که وارد آن دانشکده شده بود می کرد. جریانهای تهوع آور غربگرا برای او رزومه دانشجوی نخبه ،دارای دعوتنامه از فلان وبهمان دانشگاه مخترع برتر،دارای هوش سرشار از فسفر،بهره هوشی بالای۲۰۰،قد رشید بالای ۲متر،اینجا دانشگاه نیست اینجا آزادی بیان نیست، اینجا محل تحصیل را باپادگان ومراکز نظامی اشتباه گرفتند.

آنان که باهشتکهای سفارشی نه به اعدام باانحراف مسیر وجای دانشجو زندان نیست چهره تروریست ها را تطهیرکردند ودشمن را امیدوار به فتنه در ایران اسلامی کردند. این درحالی بود که یک نفر از این جماعت حوادث سالهای اخیر نه در دانشگاه دستگیر شده ونه دانشجو بوده

ارسال نظرات
آخرین اخبار