به مناسبت هفته کارگر برنامه های مختلفی با حضور مسئولین و تشکل های کارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به مناسب هفته کارگر  مسئولین تشکل های کارگری باحضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر کل تامین اجتماعی، مدیر عامل بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مسئول سازمان بسیج کارگری و مدیر درمان تامین اجتماعی از کادر درمان، جانبازان و کارگران از کار افتاده بیمارستان سلمان یاسوج دیدار کردند.

نشست کارگروه رفع موانع تولید و میز خدمت به کارگران در شرکت آسه شهرک صنعتی بلکو به مناسبت هفته کارگر برگزار شد.
شرکت آسه در زمینه تولید شیرین بیان فعالیت دارد که 100درصد محصول تولیدی به خارج از کشور صادر می‌شود.

اول ماه می میلادی (12 اردیبهشت) روز جهانی كارگر نامگذاری شده است و كارگران هر ساله در كشورهای جهان این روز را گرامی می دارند.
كارگران ایالت شیكاگو آمریكا برای بهبود معیشت خود در روز اول ماه می سال 1886دست به اعتصاب و تجمع زدند كه پلیس شیكاگو در چهارمین روز اعتصاب به روی آنان آتش گشود و شماری از آنها را كشت، عده ای را مجروح و چهار نفر را نیز اعدام كرد.
به همین مناسبت اول ماه می میلادی در جهان به عنوان روز كارگر نامگذاری شد.
در كشورمان یك هفته پیش از اول ماه می میلادی ( دوم تا 12 اردیبهشت) به عنوان هفته كار و كارگر نامگذاری شده است و از تلاشگران عرصه كار و كارگر تقدیر می شود. 

 

از دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمتاز دیدار جامعه کارگری استان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج تا میز خدمت

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار