مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرسیریک:

اجرای بیش از ۴۵ برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در شهرستان بندرسیریک

حجت الاسلام والمسلمین مصیب رزاق پور گفت بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه و بسیج بیش از۴۵ برنامه برگزار می شود
کد خبر: ۹۵۹۴۹۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین مصیب رزاق پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرسیریک گفت ، بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه و بسیج بیش از ۴۵ برنامه در شهرستان بندرسیریک برگزار می شود.

حجت الاسلام رزاق پور عنوان کرد، برگزاری مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه ناحیه با حضور امام جمعه محترم شهرستان ، اجرای نشست اعتقادی معنوی و اخلاقی برای کارکنان آموزش و پرورش و برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی برای کارکنان اداره برق شهرستان و تجلیل از معلمان بسیجی برتر از برنامه های این هفته در سپاه می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرسیریک اضافه کرد، در بسیج شهرستان و با محوریت حوزه های مقاومت خواهر و برادر برگزاری مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی و معلم و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، سرگروه های صالحین و تجلیل از معلمان نمونه بسیجی به همراه برگزاری نشست های روشنگری ، بصیرتی، تربیت و تعالی حوزه ای و مسابقات نقاشی ، خطاطی و کتابخوانی از آثار شهید مطهری (ره) مهمترین برنامه های خواهد بود.

وی افزود، تجلیل از خانواده محترم شهدا و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان توسط مسئولان و بسیجیان در آخرین روز هفته عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه و بسیج شهرستان بندرسیریک خواهد بود.

گفتی است هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی و معلم در سپاه و بسیج بمناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری(ره) نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار