سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در ایلام است.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام علی چراغی‌پورصبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام برگزار می‌شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه باانگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در ایلام است.

 

چراغی‌پور افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاهای عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف موردنظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

 

 وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف ایلام، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار