به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج :

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام

همزمان با ایام بزرگداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و هفته معلم از 25 نفر مربی نمونه عقیدتی سیاسی سپاه در هرمزگان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز کرده است، ایمان و عقیده این عزیزان است.
وی با تجلیل از زحمات و مجاهدتهای معنوی شهید استاد مرتضی مطهری در طول انقلاب اسلامی ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب عنوان کرد و افزود: شهید مطهری ابتدای انقلاب در مسیر امام و رهبری تلاش و مجاهدت نمودند و در حوزه‌های مختلف دفاع از انقلاب همیشه در صحنه بود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به موضوعات عقیدتی در سپاه گفت: در شرایط امروز و قبل از اینکه ابزار جنگی بجنگد ایمان و اعتقادات است که می‌جنگد.

وی تصریح کرد: بچه‌های اول انقلاب باید تعهد و شور انقلابی و حماسی خود را به نسل جدید منتقل کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده‌ای با ایران قوی را رقم بزنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درنیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهید مطهری یک عالم متفکر و اسلام‌شناس بوده و بنیان‌های فکری انقلاب اسلامی ایران با تفکر او شکل گرفته است.

این استاد اخلاق با اشاره به ماموریت و نقش مربیان عقیدتی در سپاه گفت: باید برای مدیریت جهانی انسان تربیت کرد که ظهور حضرت حجت نیازمند انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است.
رئیسی گفت: مربیان عقیدتی سیاسی باید در ارتباط با نسل جوان و نوجوان شبهات ذهنی آن‌ها را پاسخ دهند و در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف شفاف سازی کنند
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه استان هرمزگان در ادامه این مراسم با تقدیر از زحمات تمامی مجاهدان عرصه علم و دانش و با اشاره به شخصیت شهید مطهری گفت: شهید مطهری در دوران آغازین انقلاب به دریای شبهاتی که از طرف دشمنان و معاندان برای تشکیک اذهان جوانان طرح می‌کردند، عالمانه و هوشمندانه پاسخ گفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری با اشاره به تمجید امام بزرگوار از شخصیت والای شهید مطهری گفت: امام عزیزمان در طول حیات خود به اندازه‌ای که از شهید مطهری تمجید کرده‌اند از شخصیت دیگری به این مقدار تجلیل نکرده اند و این نشان از عمق باور امام نسبت به افکار و اعتقادات شهید مطهری است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار