با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام :

یادواره شهدای روستای پشتکوه آبدان بخش رودخانه

یادواره چهار شهیدسرافراز روستای پشتکوه آبدان بخش رودخانه برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۹۴۵۳۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ یادواره چهار شهید سرافراز روستای پشتکوه آبدان بخش رودخانه رودان با حضور پرشور مردم انقلابی بخش رودخانه برگزار شد .

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام آستان هرمزگان در این مراسم عنوان کرد : الگوی شهدای ما شهدای کربلا هستند که به زیبایی جانشان را فدای سیدالشهدا کردن قطعا اگر کسی در مجلس شهدا نشست به دعوت شهیدان است.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : یکی از ابتکارات امام راحل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که شما می بینید حضور سپاه درکشور چه برکاتی را به همراه داشته است .


سردار سالاری با اشاره به واقعه طبس و شکست هیمنه آمریکا توسط شنهایی که سرباز خدا بودند گفت: اگر ما از خدا بترسیم و تقوای الهی رارعایت کنیم قطعا خداوند مانند واقعه طبس به کمک ما خواهد آمد وی با اشاره به زمین گیر شدن اسرائیل در غزه افزود: مقاومت ملت فلسطین و خونهای به ناحق ریخته کودکان و مردم غزه قطعا باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و مانند سیلی بنیان کن این غده سرطانی را محو خواهد کرد .


اجرای گروه بهشت جنوب محله سنگی ،روایت گری برادر شهید حاج علی حاجبی و مداحی کربلایی مجتبی عابدینی از دیگر برنامه های این یادواره بود.


گفتنی است روستای پشتکوه آبدان بخش رودخانه چهار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار