زنجان-نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است،گفت:این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

سپاه نزدیک ترین نهاد به نظرات رهبر معظم انقلاب است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛آیت الله علی خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت،اظهار کرد:عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی(ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

 

وی بابیان اینکه سپاه یک  نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است،افزود:پاسداران میبایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

 

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است،افزود:تمامی این فعالیت ها و خدمات رسانی میبایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

 

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، گفت:مي‌توان گفت فلسفه وجودي نمايندگي ولي فقيه در سپاه، ساخت يک سپاه معنوي با روحيه جهادي و انقلابي است.

 

آیت الله خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است،گفت:این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد:امروز اقتدار وعزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را شاهد هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود:مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار