امام جمعه مهریز گفت: مسئولان برای رفع دغدغه‌های کارگران تلاش کنند.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۴۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک هفته کار و کارگری بیان داشت: امنیت شغلی کارگران تامین و امکانات رفاهی نیز برای جامعه کارگری فراهم شود.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: کارخانه‌ها به تعهدات اجتماعی خود عمل کنند و امکانات رفاهی و ورزشی، درمانی و آموزشی و تامین مسکن و اصلاح وضعیت قرارداد‌ها برای کارگران و خانواده هایشان فراهم شود.
وی ادامه داد: متاسفانه امروزه در سطح جامعه نگاه به کارگران مناسب نیست، درحالیکه از شریف‌ترین اقشار هستند و باید حرمت ویژه‌ای برای آنان قائل باشیم.

حجت الاسلام محی الدینی همچنین با تبریک روز ایمنی و حمل و نقل بیان داشت: جاده‌ها باید ایمن باشد و نکات ایمنی رعایت و نقاط حادثه خیز رفع و اصلاح شود.
وی بر تامین روشنایی مسیر یزد مهریز تاکید کرد

خطیب جمعه مهریز ضمن گرامیداشت هفته معلم، با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله‌ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش و منش پیامبر را الگو خود قرار دهند و اخلاق را ترویج دهند.

وی تصریح کرد: معلمان نقش بزرگی در تعلیم و تربیت فرزندان دارند و بر اعتقادات فرزندان کار کنند تا اعتقاد قوی داشته باشند و سست ایمان تربیت نشوند.

امام جمعه مهریز از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت، اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار