نشست هم اندیشی دبیر کنگره شهدای استان البرز و رئیس حوزه هنری استان پیرامون پویایی فرهنگی هنری کنگره شهدای استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست هم اندیشی پاسدار داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز و دبیر کنگره شهدا استان و محمد مهرابی رئیس حوزه هنری این استان، صبح امروز در سالن جلسات حوزه هنری استان البرز برگزار شد.
نشست هم اندیشی دبیر کنگره شهدای استان البرز و رئیس حوزه هنری استان برگزار شد
گفتنی است، در این نشست پاسدار داوود پاشایی دبیر کنگره شهدای البرز اظهارداشت: هنرمندان اگر امروز می‌توانند در آرامش نسبت به خلق آثار اقدام کنند، مرهون جانفشانی شهدا است و امروز جامعه هنرمندان باید نسبت به این مردان بزرگ با تولید محتوای فاخر ادای دین کند.

وی با تاکید بر حضور هنرمندان در عرصه تولید محتوا، تصریح کرد: کنگره شهدا بزرگترین آیین تجلیل از شهدا در هر استان است که هر پنج سال یکبار پس از تایید رهبری در صورت تامین شأن شهدا در هر استان برگزار می‌شود و لذا باید همه اقشاربه ویژه هنرمندان در برگذاری شایسته این مراسم حضور یابند تا شرمنده شهدا نباشیم.

در ادامه این مراسم همچنین محمد مهرابی رئیس حوزه هنری البرز، با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر حضور هنرمندان در عرصه خلق آثار هنری مرتبط با شهدا تاکید کرد و بیان داشت: حوزه هنری البرز از هیچ تلاشی در جهت تعالی هنر انقلاب اسلامی و به ویژه هنر دفاع مقدس دریغ نخواهد کرد و تلاش خواهد کرد، تا در زمینه تولید محتوای مرتبط با ایثار و شهادت با ستاد کنگره شهدای استان البرز همکاری داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار