مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و بچه‌های خالص و مجاهد آن، امر ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان(عج)  رقم خورده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۳۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری ‌بسیج از کرمان ،امروز فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری ، با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام عربپورمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت‌، بالندگی ، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

وی افزود:لذا سپاه با همه نهادها ،با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص ولی فقیه زمان است ،ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌ کنیم و پاسداران هم سعی کردند ووخودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

حجت‌الاسلام عربپور تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان گفت :
طوفان الاقصی ،تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق  این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و بچه‌های خالص و مجاهد سپاه و امر ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان(عج) رقم خورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار