فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا: انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، میراث فرهنگی و سیاسی گرانبهایی است که مردم با تاثیرپذیری از سیره ائمه اطهار(علیه السلام)، در خلق آن نقش داشتند .
کد خبر: ۹۵۹۳۹۷۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در نشست " تبیین نبرد جنگ شناختی " در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) نکاگفت:عملیات وعده صادق، برهم زدن معادله توازن قدرت در منطقه و تحقق وعده الهی را مهیا ساخت .

سرهنگ پاسدار علی نجفی اظهار کرد: در طول تاریخ با وجود جدا شدن بخش‌هایی از خاک اصلی گستره تمدن ایرانی, همواره به دلیل احساس تعلق به سرزمین شاهد حرکت‌های بلندی در مسیر انقلاب اسلامی بوده‌ایم .

وی تصریح کرد: همبستگی و اتحاد مردم ایران و دلبستگی به میهن همواره در دفاع از عزت ایران تاریخ سازی کرد .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نکا افزود: انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس میراث فرهنگی و سیاسی گرانبهایی است که مردم با تاثیرپذیری از سیره ائمه اطهار(علیه السلام)، در خلق آن نقش داشتند .

وی اذعان داشت: امروزه در جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فشارهای حداکثری دشمن در قالب جنگ شناختی و ترکیبی ، و تهاجمی خارج از قراردادهای بین المللی با تلاش و پشتکار توانسته موجب ناکامی و حفظ تمامیت ارضی و استقلال ایران شود .

سرهنگ نجفی ادامه داد: تحولات اخیر و عملیات وعده صادق شکستی تاریخی و راهبردی برای اشغالگران ثبت و بی‌گمان تدبیر حکیمانه فرمانده کل قوا و رهبری مقتدرانه‌اش به اثبات رسیده است.
وی در پایان اظهار داشت: این پیروزی غرورآفرین تحت الطاف الهی و عنایت حضرت ولیعصر (عج)حاصل شد و حمایت و پشتیبانی با شکوه مردم فهیم ,قدرت ایمان و همبستگی را به نمایش گذاشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها