مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان: مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه و جهادی در استان مازندران در کارخانجات کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۲۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هم زمان با هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگری‌نشست فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با حضور مسئول سازمان برگزار گردید.

سید جواد حسینیان، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در این جلسه گفت: این نشست، نشست نخبگان و فعالان بسیج کارگری استان مازندران‌هستندکه امروز در اینجا جمع شدند‌که با‌کمک‌ و‌ فعالیت‌جهادی این عزیزان قدم‌های خوبی در حوزه رفع موانع تولید برداشته شد‌ و‌ همچنین‌ افزایش چشمگیر تعداد پایگاه‌های فعال کارگری استان و تاثیر گذاری این عزیزان به همراه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و‌ کارخانجات‌ استان مازندران در امید آفرینی، رفع موانع تولید، اشتغال و بسیاردرخشان است.

در ادامه این جلسه‌ فرماندهان‌ حوزه‌های بسیج کارگران و کارخانجات‌استان مازندران،‌ مشکلات و سوالات خود را در خصوص تولید، اشتغال و مشکلات کارخانجات حوزه خود مطرح نمودند که توسط حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران پاسخ داده شد.

در ادامه‌ جلسه‌ حسینیان‌ ضمن‌ بررسی معضلات مطرح شده، دستور به تسریع رفع مشکلات و موانع تولید را به فرماندهان‌ حوزه‌های‌ این قشر دادند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه و جهادی در استان مازندران در کارخانجات کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.

وی افزود: پرداختن به موضوع کارگر یعنی ایجاد امنیت و اشتغال‌ پایدار‌ بالا‌بردن‌ ضریب‌ بهره‌وری‌.

حسینیان تصریح کرد: کارگران ما بصیر، نجیب و وفادار‌ به‌ انقلاب‌اسلامی هستند موضوع اصلی معیشت، حقوق‌ و‌ آبرویشان بین خانواده است. کارگر ما آبرو بر نیست وفادار‌ است‌ باید قدرشان را بدانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها