خبرهای داغ:
ابوالفضل طاهر خانی در یادداشتی نوشت: سپاه پاسداران تمام مولفه های قدرت جهانخواران را به زیر کشاند و خط شکن انقلاب در تقابل با کفر است.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۴۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

قزوین_ انقلاب اسلامی مولود انقلاب بزرگی بود که شخصی از سلاله اهل بیت در میان دو امپراطور مخوف عصر اتم فریاد آزادی خواهی سر زد و پرچم توحید را که هزار و چهارصد سال پس از پیامبر(ص) به حاشیه رفته بود برافراشت و با عصای موسی گونه خویش به نبرد غول های کفر زمانه رفت.

سپاه پاسداران بر اساس نیاز کشور و حفاظت از دستاوردهای انقلاب با دوراندیشی امام مستضعفان در ۲ اردیبهشت متولد شد و در همان کوران انقلاب در صحنه های مختلف میدانی و نبرد با دشمنان این آب و خاک به پختگی کامل رسید و با خط شکنی تمام حریم ممنوعه غرب و شرق را به زیر کشید.

سپاه مدرسه عشق است و رهرو مکتب عاشوراست

سپاه را می توان مدرسه عشق و مکتب ساز انقلاب نامید که با تاسی از مکتب عاشورا انسان های بزرگی را تربیت کرد که در علم و فناوری، جهاد و شهادت و اخلاق بی مثال بودند، سپاه را می توان در سرکوب تجزیه طلبان شرق و غرب کشور مشاهده کرد.

سپاه را می توان در نابود ساختن هسته های تجزیه طلبی در جنگل های سیاهکل، شهر هزار سنگر آمل نظاره کرد.

سپاه را می توان در خرمشهر، ام الرصاص، فاو، حلبچه، کانال ماهی، پاسگاه زید مشاهده کرد، سپاه را در کوه های مارون الراس و‌ بنت جبیل، خانطومان، حلب، قنیطره می توان مشاهده کرد، سپاه مشت توانمند ایران و اسلام است. آن جا که هیچ فریاد رسی برای مظلوم نیست سپاه هست.

آن جا که هیچ فریاد رسی برای مظلوم نیست سپاه هست

سیل خوزستان، لرستان، سیستان و گلستان، خدمات گسترده سپاه یادگاری برای ملت ایران است که در میدان عمل و جهاد در تاریخ این کشور ثبت کرد همچنان که در تقابل با دشمن هزاران برنامه اجرا کرده است. سپاه قدرت ایمان و عزم راسخ دارد فرماندهی مقتدر که در برابر استکبار همانند جدش رسول الله شمشیر اقتدار را برگردن اهل خیبر و بنی قریظه فرود می آورد.

سپاه، غرش موشک های شهاب بر سر لشگر منافقین و کفار است 

سپاه را می توان در غرش موشک ها بر بستر منافقین در کمپ اشرف، ساختمان موساد در اربیل، کمپ تروریست در پاکستان، شخم زدن پایگاه رامون و نواتیم به نظاره نشست، مردانی از جنس سنگ و صخره با سلاح ایمان که در برابر غرب تروریست پرور ایستاده است.

کوچه های موصل، دیاله، حلب و دمشق به مظلومیت سپاه گواهی خواهند داد

کوچه های موصل، دیاله، حلب و دمشق گواهی خواهند داد که مردانی از دیار رستم و سهراب و سلمان فارسی آمدند و بار دیگر مالک اشتر فاتح نبرد با نفاق کفر را زنده کردند و دنیا از هنر رزمشان به وجد آمد. سپاه را در گام های استوار سردار دلها می توان شناخت. فرماندهی که بر دلها حکمرانی می کرد و شهادتش همانند یاران اباعبدالله(ع) مکتب جهاد و شهادت را پویاتر کرد.

سپاه یادگار روزهای سخت ملت ایران است

سالروز تشکیل سپاه یادگار روزهای سخت این ملت است، شهید سلیمانی از قلب سپاه رشد کرد و عصاره همه شهدای دفاع مقدس بود، همت، باکری، آبشناسان، بابایی و سایر شهدا در این چهره تجسم شد.

سپاه آمده است تا انتظار اولیا و انبیا را برآورده کند و با انتخاب مسیر ولایت پرچم را به دست منجی عالم بشریت برساند و حلقه وصل مظلومان و آزادیخواهان عالم باشد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

 

انتهای/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها