در آستانه فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت امام جمعه زهک و اعضای شورای تامین با حضور در سپاه ناحیه زهک با فرمانده وجمعی از پرسنل سپاه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۱۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، در آستانه فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تقدیر، تشکر و حمایت قاطع از اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت امام جمعه معزز زهک و اعضای شورای تامین با حضور در سپاه ناحیه زهک با جناب سرهنگ علی محبی فرمانده وجمعی از پرسنل این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک، ضمن تشکر و قدردانی این نهاد مقدس بیان کرد: تلاش‌ها و زحمات نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی‌، دفاعی و ... برای هیچ کسی پنهان نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند سپاه مظهر اقتدار میدانی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین مأموریت که عملیات وعده صادق با رمزگذاری یا رسول‌الله انجام شد به جهانیان نشان داد جمهوری اسلامی به نمایندگی از تمام کشورهای اسلامی سیلی‌زن صهیونیستی است و ما قدردان این بزرگ مردان سبز پوش هستیم.

ارسال نظرات