فرمانده سپاه دیّر در پیامی مطرح کرد؛

سپاه بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران مطرح کرد: سپاه به عنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران، توانسته است افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۴۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

سپاه بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

 

شرح پیام: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

در آستانه دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دل‌هایمان با یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثارگران والامقام سپاه، شاد و مملو از افتخار است. این نهاد مقدس، که با فرمان حضرت امام خمینی (ره) و به دستان پرتوان جوانان این مرز و بوم بنیان‌گذاری شد، همواره به عنوان سنگری محکم در برابر دشمنان و مدافعی سرسخت از ارزش‌های انقلاب و اسلام عمل کرده است.

 

سپاه پاسداران، با الهام از آموزه‌های قرآنی و سیره نبوی، و با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، در تمامی عرصه‌های دفاعی، امنیتی، علمی، فرهنگی و اجتماعی، نقش‌آفرینی کرده و به عنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران، توانسته است افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

 

در این روز مبارک، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و تأکید بر ادامه راه شهدا، از تلاش‌ها و فداکاری‌های همه پاسداران و بسیجیانی که در جهت حفظ امنیت و آرامش کشور و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، قدردانی می‌نماییم.

 

بی‌شک، حضور و مشارکت مردمی در کنار سپاه، نشان از وحدت و همبستگی ملی دارد و این امر، موجب دلگرمی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در میان نیروهای مسلح و مردم شریف ایران است.

 

به امید آنکه با همت و تلاش مضاعف، و با روحیه جهادی و انقلابی، در سال‌های پیش رو شاهد ارتقاء هر چه بیشتر توانمندی‌ها و دستاوردهای سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف باشیم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار