معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هنرمندان در تحولات جامعه نقش‌آفرین هستند و به فرموده رهبری انقلاب برای نفوذ و تثبیت نظام در دنیا باید از زبان هنر استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۰۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هنرمندان در حوزه‌های تخصصی خود از نگاه و هدایت رهبری بهره گرفته‌اند و به‌راستی که زبان هنر عمیق‌ترین و رساترین زبانی است که مخاطب آن را می‌پذیرد.

 

 وی افزود: قدرت نفوذ هنر در تحولات جامعه و تأثیرگذاری هنر بر مخاطبان و مدیریت افکار عمومی در سایه این عرصه بیشتر از سایر حوزه‌ها است.

 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام هنر را تحول‌ساز معرفی و اضافه کرد: هنر چون سرمنشأ الهی دارد با ذات و طبیعت انسان سازگار است و بشر به‌راحتی باهنر انس و ارتباط برقرار می‌کند.

 

 وی با اشاره به اینکه هنر هنرمند باید از خداوند سرچشمه بگیرد تا اثرش ماندگار شود، ادامه داد: هنرمند بزرگی چون شهید آوینی با خلق آثار ماندگاری چون روایت فتح در ترسیم سبک جدیدی از هنر مطابق با معیارهای انقلاب اسلامی به این حوزه ارزش اعتبار بخشید و شکل جدیدی از هنر را ابداع کرد.

 

 وی بیان کرد: ما در استان ایلام هنرمندان شاخصی داریم که در سطح کشور خوش درخشیده‌اند و برای استان افتخارآفرین بوده‌اند و نهادهای هنری و فرهنگی باید در حمایت از این چهره‌ها اقدامات مؤثر داشته باشند.

 

 حسنی با اشاره به عملیات وعده صادق تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات دفاعی قواعد بازی نظامی در منطقه را به سود خود تغییر و قدرت تهاجمی خود را به دنیا نشان داد و این حرکت سپاه مقتدر با حمایت و استقبال مردم همراه شد.

 

 وی ادامه داد: اکنون هنرمندان با خلق آثار هنری و رسانه‌ها با نگارش مطالب شکیل حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح را داشته باشند و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار