تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به‌موقع دستگاه قضایی به جرائم خودبه‌خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبارعصر امروز در دیدار مسئولان قضایی ایلام ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری ایلام چشمگیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به‌موقع دستگاه قضایی به جرائم خودبه‌خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

 

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اجرایی‌شدن شعار سال در ایلام اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

 

کریمی تبار با اشاره به‌ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تأکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی‌بدیل است.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی ایلام برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار