مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه

عملیات «وعده صادق» قدرت بازدارندگی ایران را اثبات کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: عملیات «وعده صادق» نشان داد که ایران هر زمان که بخواهد قدرت حمله به اسرائیل را دارد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۳۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

حجت‌الاسلام حسین منصوری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در زرندیه؛ درباره پاسخ موشکی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی و موضع‌گیزری برخی جریانات گفت: یکی از دلایل لزوم حمله ایران، خود این افراد هستند که وقتی پاسخ ایران مدتی به طول کشید می‌گفتند به جای رجز خواندن عمل کنید و... حال که حمله مقتدرانه انجام شده حرف‌هایی دیگر می‌زنند و کاری را که افراد دشمن از اسرائیل و آمریکا برای انجام آن پول می‌گیرند را این افراد رایگان انجام می‌دهند.

وی افزود: این منافقین در همه کشورهایی که محور مقاومت فعال است، حضور دارند و محور مقاومت را در یمن، لبنان، عراق، سوریه و حتی غزه متهم می‌کنند که شما مزدوران ایران هستید و از ایران پول می‌گیرد و می‌جنگید چرا ایران خودش به اسرائیل حمله نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: این حمله نشان داد که ایران هر زمان که بخواهد قدرت حمله به اسرائیل را دارد؛ و محور مقاومت در هر کشور برای منافع سرزمین خودش می‌جنگید و علت پشتیبانی ایران از محور مقاومت دفاع از مظلوم و ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه استکبار و استعمار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل هرگز خیرخواه و برادر برای مسلمانان نخواهند بود، حتی اگر دین‌تان را هم کنار بگذارید و کافر هم شوید اگر تاریخ را نگاه کنید می‌بینید که هیچ وقت این دولت‌ها یار ملت‌های دیگر دنیا نبوده و تنها به دنبال کسب منافع خود و تضعیف ملت‌های دیگر برای سلطه بر آنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات