خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: فرهنگسازی صلح و سازش در پرونده های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته اند.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۱۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پانزدهمین مرحله از پویش نذر رهایی با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور جمعی از مسئولان و خیرین نیک اندیش استان فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه پویش نذر رهایی بعنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی 140 زندانی و صلح و سازش در 366 پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده ایم.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این پرونده ها هفده میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده، خاطرنشان کرد: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره کل زندان ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک اندیش استان فارس است.
سردار بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگسازی صلح و سازش در پرونده های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها