خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی راستگو گفت: امروز برای جهانیان ثابت شده که برای ایجاد امنیت پایدار و برقراری صلح، راهی جز خشکاندن ریشه غده سرطانی صهیونیستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۸۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، با تأکید بر حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه همدان از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در حمله به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: به نمایندگی از تمامی اساتید انقلابی حوزه علمیه همدان همگام با مردم غیور ایران اسلامی، از عملیات موشکی و پهبادی سپاه مقتدر بر علیه مواضع و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کامل خود را اعلام می‌کنیم.

وی تأکید کرد: همه ما آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین برای هرگونه جانفشانی در راه اسلام، انقلاب اسلامی و قدس می‌باشیم.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، افزود: از آنجایی که با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بی اثر بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جلوگیری از ادامه جنایتگری رژیم نا مشروع و گرگ صفت صهیونیستی در حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و نقض آشکار کنوانسیون ۱۹۶۱ وین و عدم مجازات این رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد این حق مسلم و ذاتی جمهوری اسلامی ایران است که به دفاع مشروع از خود پرداخته و در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع نظامی رژیم سفاک صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: این حمله موشکی سپاه مقتدر، تأمین مطالبه به حق ملت ایران و به منظور تنبیه متجاوز و در راستای اقدام تلافی جویانه، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی فرزندان این آب و خاک بود.

حجت الاسلام یوسفی راستگو، تصریح کرد: ضمن حمایت از سیاست حُسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه و حمایت از پایبندی و تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران به اصول و منشور ملل متحد، به دولت تروریستی آمریکا و دیگر اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها هشدار می‌دهیم، هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: آمریکا نیز باید بداند که نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه، باید تبعات آن را بپذیرد.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به اینکه در راستای وصیت امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را مقاومت می‌دانیم، گفت: از سایر کشورهای اسلامی، مسلمانان و ملت‌های آزاده می‌خواهیم تا سستی و سکوت محافظه کارانه را در مقابل جنایات اسرائیل کنار گذاشته و همگام با مردم مظلوم غزه و فلسطین و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و در قالب امت واحده اسلامی، بر سر اسرائیل و یاوران باطلش فریاد خشم و نفرت بکشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای جهانیان ثابت شده که برای ایجاد امنیت پایدار و برقراری صلح، راهی جز خشکاندن ریشه غده سرطانی صهیونیستی وجود ندارد.

ارسال نظرات