در بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی؛

«وعده صادق» سپاه پاسداران سیلی سختی به رژیم صهیونیستی زد

در بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در پی عملیات «وعده صادق» آمده است: سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۳۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در قالب بیانیه‌ای از نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع مشروع در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرده است که متن آن به شرح ذیل است:
نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح‌الله الخمینی(ره) رقم می‌زنند.
این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمد.
سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.
درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.
رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد که البته خدمات جهادی این شهید عزیز باید سرمشق تمام مسئولین ما باشد. موشک‌های جمهوری اسلامی چندصد کیلومتر آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، مراکز جاسوسی اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است...
جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.
اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و سازمان بسیج ورزشکاران استان به تمام دلاورمردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند و به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که جامعه ورزش و جوانان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات