خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: طی سال گذشته با کنترل و پایش مستمر محورهای استان ۷۴۶مورد ساخت وساز غیرمجاز توسط گشت های راهداری در حریم راه‌ها شناسایی و  برخورد قانونی با آنها انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه حریم قانونی راهها جزء خط قرمز راهداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: این اداره کل با حکم قضایی نسبت به هرگونه تجاوز به حریم، ریختن زباله در حریم جاده‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها به شدت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم قبل از هرگونه اقدام در حریم راه‌ها و جلوگیری از متضرر شدن خود ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و ادارات راهداری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: علاوه بر پایش و کنترل ۲۴ ساعته محورهای استان از طریق سامانه‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم، ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌ها و تخلیه زباله در حریم راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا عوامل راهداری استان در اسرع وقت نسبت رفع مستحدثات غیرمجاز در حریم راهها اقدام کنند.

وی در پایان گفت: در سال گذشته ۲۲۷ مورد صدور مجوز،۶۴ مورد صدور اخطار، ۱۴۲ مورد شناسایی و با ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی شد و در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ نیز ۱۳۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات