خبرهای داغ:
خزائلی گفت: براساس آمار ثبت شده میزان جابهای واحدهای اقامتی رسمی استان در تعطیلات عید فطر به نسبت ایام نوروز، ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۶۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

قزوین_ علیرضا خزائلی در گفتگو با بسیج بیان کرد: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث شد تا عده‌ای از گردشگران سفرشان را به ایام عید فطر موکول کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: به همین دلیل هم‌زمان با پیک سوم سفرها در اولین روز تعطیلات عید فطر با افزایش ۳۰ درصدی جابهای اماکن اقامتی رسمی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان مواجه هستیم.

خزائلی یادآور شد: در این ایام با توجه به افزایش سفرها با هماهنگی و تاکید ستاد خدمات سفر کشور، ستاد اجرایی سفر در استان برای پذیرش گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر آمادگی دارد و امیدواریم با توجه به نزدیکی قزوین به پایتخت شاهد افزایش حضور گردشگران در این ایام باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عیدانه سوغات و صنایع‌دستی قزوین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه‌روز تا تاریخ ۲۴ فروردین در مجموعه دولتخانه صفوی دایر است و گردشگران می‌توانند با حضور در این مجموعه علاوه بر بازدید از نمایشگاه از موزه‌ها و بناهای تاریخی مستقر در این مجموعه تاریخی بازدید نمایند.

خزائلی با تاکید به اینکه همواره در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد خدمات سفر شرایط مناسب و مطلوبی را برای حضور گردشگران در استان مهیا کنیم، یادآور شد: به طور حتم بازدیدهای نظارتی از تمامی تأسیسات گردشگری و خدمات‌رسان در تعطیلات عید سعید فطر نیز به طور مستمر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار