خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

شهید صیاد شیرازی مردی بااخلاص، دقیق و توانمند بود

تبریز- امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی، از ایشان به عنوان یک مرد معنوی و الهی یاد کرد و گفت: شهید شیرازی؛ مردی بااخلاص، دقیق و توانمند بود.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با اشاره به ساده زیستی و پیوند معنوی شهید شیرازی با علما و عرفا، اظهار داشت: او در عین اینکه یک مرد معنوی بود، فردی مقتدر با توانمندی‌های بسیار و مدیری کارآمد و زبده بود و حماسه آفرینی‌هایش در دوران دفاع مقدس، کم‌نظیر است.

   وی افزود: یکی از کارآمدی‌های این انسان الهی در مدیریت عملیات مرصاد و شکست سخت دشمن در این عملیات بود؛ عملیاتی که دشمن با یک غافلگیری بزرگ، حمله‌ای بسیار عظیم برای ساقط کردن انقلاب و نظام اسلامی به دست منافقان کوردل تدارک دیده بود اما این شهید بزرگوار توانست با ساماندهی قوا در کمترین زمان ممکن، جبهه دشمن را نابود کند.

   خطیب جمعه میانه در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، این عید را عید بازگشت انسان به خویشتن و ذات پاکش با بهره‌گیری از فرصت بسیار مغتنم ماه مبارک رمضان دانست و ابراز داشت: گناه مانع و حجاب استجابت دعاست و در ماه رمضان، این حجاب برداشته شده و راه ترقی در کمال و معنویت، هموارتر می‌شود.

   حجت‌الاسلام رشادی بر مراقبت از اعمال، رفتار و گفتار خصوصا مراقبت از زبان برای رسیدن به قرب الهی تاکید کرد و افزود: عدم مراقبت از زبان می‌تواند سدی در برابر ما و خدا ایجاد کرده و موجب محرومیت از رسیدن به بهشت الهی گردد.

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با برپایی محفل انس با قرآن کریم و با شرکت کارکنانی از سپاه، ارتش، انتظامی، شورای تامین و شورای اداری در تیپ ۳۶ شهید پاکدوست نزاجا میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار