مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات استان گفت: آموزش و پرورش قوی و پویا لازمه تربیت نسلی متعهد و موفق است.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضا رضایی اقتصاد قوی را در گرو داشتن آموزش و پرورش قوی و پویا دانست و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم محور قدرتمند شدن از کلاس درس و مدرسه می‌گذرد.

وی گفت: معتقدم اگر آموزش و پرورش درست شود همه چیز در کشور سامان خواهد یافت، بنابراین باید انرژی، توان و تخصص خود را در آموزش و پرورش خرج کنیم تا شاهد شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از 740 هزار دانش آموز در 6 هزار و 20 مدرسه استان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین  دستگاه اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آموزش و پرورش در استان کرمان مورد توجه تمامی مسئولان استانی است افزود: تعامل و همکاری مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

رضایی با بیان اینکه شفافیت در امور مالی و اداری رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان است گفت: انضباط و شفافیت مالی لازمه ارائه اطلاعات دقیق ، صحیح و به موقع است که هر سازمان را برای تصمیم گیری بهتر رهنمون می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رشد ۳ برابری درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش در یکسال اخیر اظهار کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در حوزه مالی است.

رضا رضایی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود بر همکاری نهاد های اجرایی در جهت تجاری سازی فضاهای آموزشی بر اساس قانون تاکید کرد.

ارسال نظرات