امام جمعه چهارباغ گفت: روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است، دستگاه‌های رسانه‌ای بیگانه نتوانست جلوی انتشار ظلم‌های رژیم غاصب صهیونیستی را بگیرد و این رژیم در انزوای بین‌المللی به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۵۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: از مصادیق تقوای الهی، حضور دشمن‌شکن و غرورآفرین مردم در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه و زیر آفتاب گرم، با دلی سرشار از محبت و عشق به فلسطین و مردم مظلوم غزه بود.

رژیم غاصب اسرائیل در انزوای بین‌المللی به سر می‌برد

حجت‌الاسلام دربانی افزود: حضور مومنین و مومنات با بصیرت در این شهرستان روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و امروز جمعیت عظیمی در لبیک به فرمان رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جمعه حضور یافتند، قدر این مردم خوب را باید بدانیم.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اینکه روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است، اظهار داشت: امسال اسرائیل خبیث در انزوای بین‌المللی به سر می‌برد و دستگاه رسانه‌ای بیگانه نتوانست جلوی انتشار ظلم‌ها، ستم‌ها، آسیب‌ها و کودک‌کشی این رژیم را بگیرد.

وی تاکید کرد: طوفان‌الاقصی به تدبیر زیبای مرد مقاومت، سید حسن نصرالله به طوفان‌الاحرار تغییر نام یافت‌، یعنی طوفانی که رزمندگان مقاومت به پا کردند و در حال حاضر توسط همه آزادگان جهان تبیین می‌شود و حق همین است.

امام جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه رژیم سفاک صهیونیستی روز به روز در باتلاقی که خودش برای خودش ایجاد کرده فرو می‌رود و در انزواست، اظهار داشت: این رژیم سفاک چند ماه قبل اعلام کرد کار شمال غزه تمام است، در حالیکه در هفته گذشته ۷۰ عملیات مقاومت، از شمال غزه علیه این رژیم انجام شد و ادعای کذب او عیان شد.

وی با اشاره به جنایت بیمارستان شفا در غزه، اظهار داشت: شورای امنیت حامی رژیم سفاک بود اما با بیانیه اخیر این شورا، دیگر نمی‌تواند به شورای امنیت نیز اتکاء و اعتماد کند.

حجت‌الاسلام دربانی افزود: استقبال رسمی رهبر و دولت ایران از رهبران جهاد، حماس و مقاومت نشان داد پایان این جنگ نه در جای دیگری از جهان و نه در کشور دیگری و نه در مجمع دیگری، بلکه در ایران رقم خواهد خورد و این رژیم سفاک را ترسانده است.

امام جمعه چهارباغ گفت: پافشاری مقاومت فلسطین بر شروط چهارگانه در مذاکرات چهارجانبه پاریس و شکست این مذاکرات نشان داد که پاریس هم با او نیست، تظاهرات ضد نتانیاهو در خود اسرائیل علیه او که بعضی از وزراء و نظامیان او نیز حتی در آن شرکت داشتند، نشان می‌دهد اسرائیل از درون در حال فروپاشی است‌‌.

امام جمعه چهارباغ، دولت شیطان صفت آمریکا را حامی این جریانات دانست و افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به صراحت می‌گوید تجهیزاتی که به اسرائیل می‌دهیم فقط برای غزه نیست، برای این است که در برابر ایران و حزب‌الله بایستد، آمریکا باید از این بن‌بست بیرون بیاید بایدن بزودی در انتخابات نیاز به قدرت‌نمایی و پیروزی دارد و اگر مسیر فعلی را ادامه دهند منجر به شکست وی و نقش بر آب شدن نقشه‌هایشان می‌شود.

وی افزود: آمریکا در دو صحنه بین‌المللی گیر افتاده است، یکی جنگ اوکراین و دیگری غزه، تا جایی که اجازه ندادند مجددا به اوکراین بودجه و سلاح تزریق کند، پس برای برون‌رفت از این اتفاق، حادثه مسکو را رقم زد و به گردن داعش انداخت تا جنگ قومیتی را در روسیه رقم بزنند و بین مردم روسیه و مسلمان‌ها اختلاف بیندازند اما روسیه با یک تدبیر خوب نقشه‌ها را بر آب کرد.

امام جمعه چهارباغ در ادامه گفت: در مورد غزه، آمریکایی‌ها گفتند اسرائیل با غزه طرف نیست بلکه با یک قدرت جهانی طرف است تا این شکست‌ها را پوشش دهند و آن قدرتی جهانی‌تر از ایران نیست، کنسولگری ما را زدند ، تمام دستگاههای تبلیغاتی دشمن در حال تلاش برای درگیر شدن ماست‌ و اگر ما وارد جنگ شویم اسرائیل از بن‌بست نجات پیدا می‌کند و جهان پشت اسرائیل می‌ایستد.

حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به سخن رهبری که با اقتدار گفتند ما سیلی محکم را به اسرائیل خواهیم زد، اظهار داشت: کجا و چگونگی این امر نیاز به دقت دارد و نباید وارد بازی آمریکا شویم.

وی تصریح کرد: به مقداد گفتند زمانی که به خانه امیرالمومنین حمله کردند چه می‌کردی گفت دست بر قبضه شمشیر، چشم در چشم علی، منتظر فرمان بودم، یک قدم از علی جلو نزدم و ما نیز اعلام می‌کنیم یک قدم از رهبر عزیزمان جلوتر نخواهیم رفت.

امام جمعه چهارباغ در ادامه گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن در روز شهادت امیرالمومنین(ع) فیلم‌های رقص و شادی پخش کردند و گفتند این‌ها را از ایران برای ما فرستادند و باعث شد طرفداران خودشان در ایران صدایشان درآمد و گفتند با دین مردم بازی نکنید، جوانها بشناسید دشمنان نظام مقدس و طرفداران اجنبی را، اینها با دین شما مشکل دارند نه با انقلاب شما با امیرالمومنین مشکل دارند، خط اینها را بر عکس عمل کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار