سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۱۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

«هوالجمیل»
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسرا،آیه ۱)

«برهمه ملتها و دولتها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند»
رهبر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»

«روز جهانی قدس»؛ در حالی از راه می رسد که روزها و شبهای ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولتهای خود فروخته عرب، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل است.

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است. «روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری توسط امام خمینی(ره) موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

حماسه تاریخی و شکوهمند «حماس» در عملیات طوفان الاقصی، ضربه ای تاریخی و مهلک بر پیکر پوشالی مدعیان گنبد آهنین و صهیونیست‌های تروریست و اشغالگر، وارد و یک بار دیگر ثابت کرد که وعده الهی حق است و صهیونیست‌های غاصب و کودک کش در معرض زوال هستند. فلسطینی های مظلوم اما غیرتمند با طوفان الاقصی، فصلی جدید در مقاومت آزادی بخش قدس گشودند، چنان که به دنبال این طوفان، سران رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش بیش از پیش در وحشت و وحشیت غلتیدند، بیش از پیش چهره کریه و وحشیانه خود را نشان دادند و با به کاری گیری هزاران تن بمب و سلاحهای غیرمتعارف به قتل عام اهالی مظلوم و کودکان معصوم غزه دست زدند که هنوز جنایات این وحشیان خونخوار فروکش نکرده است.
اقدام ددمنشانه، وحشيانه و رذيلانه رژيم پليد و کودک کش صهيونيستی در حمله موشکی و تروريستی به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی؛ سرداران رشید اسلام محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در دمشق، سندی ديگر بر وحشیگری و درنده خويی اين رژيم نامشروع است که در سايه حمايت و کمک مدعيان حامی حقوق بشر در آمريکا و اروپا به اين جنايت هولناک دست زد و ایران اسلامی، آزادي خواهان و مسلمانان جهان را عزادار کرد.
در هنگامه‌ی فرارسیدنِ این روز بزرگ، هنرمندان بسیجی به همراه بقیه مردم مومن روزه دار ،روز جمعه هفدهم فروردین‌ ماه،درهمه نقاط استان قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده وشعارمرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا سر خواهند داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار