مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

نظم جدید جهانی با محوریت جریان مقاومت و انقلاب اسلامی درحال شکل گیری است

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اثبات بی خاصیتی سازمان ملل گفت: نظم جدید جهانی با محوریت جریان مقاومت و انقلاب اسلامی درحال شکل گیری است.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۰۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

نظم جدید جهانی با محوریت جریان مقاومت و انقلاب اسلامی  درحال شکل گیری است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس در رشت با اشاره به اینکه روز قدس روز جهانی است حضور مردم را جهاد دربرابر حملات و توطئه های دشمن بیان کرد .

 

وی از تحقق آرمان امام خمینی( ره) با آشکارشدن ماهیت جعلی و واقعی رژیم صهیونسیتی گفت و افزود: ملت جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال درتلاش برای آشکار ساختن ماهیت جعلی و واقعی رژیم بوده است و حال امروز دنیا فهمید که این رژیم جنایت کار ماهیتش ماهیت جعلی و کودک کش است .

 

 

سردار مقدم فر با بیان اینکه نظم پسا طوفان الاقصی غیر قابل برگشت است اظهار کرد: نظم جهانی و هندسه جهانی طوفان الاقصی که در ۷ اکتبر(بعداز ۱۵ مهر) صورت گرفت نقطه عطف طوفان الاحرار یعنی طوفان همه آزادگان جهان شده است .

 

 مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکل گیری نظم جدید جهانی با محوریت مقاومت گفت : قدرت های دنیا و کدخدایی که خود را کدخدای دنیا می داند نمی تواندتصمیم بگیرد برای منطقه و حال همه دنیا اذعان دارد که سازمان ملل بی خاصیت است و این نظم جدید جهانی با محوریت جریان مقاومت و انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است .

نظم جدید جهانی با محوریت جریان مقاومت و انقلاب اسلامی  درحال شکل گیری است

وی شکست راهبردی رژیم صهیونسیتی را طی دو مرحله بیان کردو گفت : مرحله اول عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر توسط ۱۲۰۰ نفر فلسطینی و مرحله دوم که در طی این ۶ ماه نتوانست نه در سطح راهبردی و نه در سطح تاکتیکی جنگ را پیش ببرد .

 

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور و حمله به سفارت خانه و شهادت شهیدان را نشانه عجز و شکست دشمن بیان کرد و گفت : رژیم صهیونسیتی در حال دست و پا زدن هست و با این ترور ها درحال سرعت دادن به نابودی رژیم خود می باشد .

 

 

 وی ضمن تحسین از انقلابی گری مردم گیلان،سردار زاهدای را در مدتی که فرمانده لشکر قدس بود افتخار گیلان عنوان کرد. 

 

سردار مقدم فر یکی از ویژگی طوفان الاقصی را بیداری جهانی دانست و گفت: ملتی که صبر و ایستادگی کرد حتما پیروز است و این پیروزی وعده صدق الهی است، دنیا با یکپارچگی امیدش زیادشده است.

 

 

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: وعده خدا و قرآن پیروزی را در پیش دارد ، ایران و محور مقاومت همه مرهون رهبری داعیانه مقام معظم رهبری می باشد.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: مسئله غزه کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی در راستای تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان عج الله می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار